Always and forever.

Alldeles straxt ska jag gosa ner mig i min mysiga säng. Min dag har varit bra, har kännt mig nästintill frisk, varit förbi ishallen en snabbsväng och varit ute en liten snabbis bara för att komma ut i friska luften som jag inte varit nu på fyra långa dagar, jessus. Kändes bra iallafall! Har även ätit god mat, umgåtts med familjen, kollat idol och tagit det lugnt.

Imorgon bär det av till Norrköping tidigt på morgonen så därför tänkte jag gå och lägga mig nu så jag verkligen orkar upp imorgon. Hoppas ni alla haft en toppen bra fredag - godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: ida

Skulle du vilja ha ett plagg färdigsytt och klart hem till dig som du själv designat? :D

Funderar på att ha en sådan tävling, du får gärna säga vad du tycker!

kram

2011-09-17 @ 20:20:30
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0