..

- Fyra frågor om förhållanden

Är du singel? - Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja
Hur många har du varit kär i? - Det vet jag faktiskt inte
Är du kär just nu? - Ja

- Tio frågor om dig själv

Namn? - Ellinore
När fyller du år? - 5 mars
Några piercingar? - Ja, öronen och navlen. Men har även haft i läppen
Vad har du på dig just nu? - Jeansleggings och ett linne
Vilken årstid är bäst? - Sommaren helt klart
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - När jag får sova tills jag vaknar
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Vet jag inte 
Vad är du bra på? - Kan inte säga vad jag själv är bra på
Vem älskar du mest på denna jorden - Dom som står mig nära
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Beror på

- 10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? - Ingen vet allt
Vem är den roligaste av dina vänner? - Alla är väl roliga på sitt sett
Vem är snyggast av dina vänner? - Allihop
Vem är den du helst har filmkväll med? - Mysigt med vem som
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Haha det vet jag inte

- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? - Mamma
Har du bra kontakt med båda dina förädrar?  Ja
Vem är farligast i din familj? - Jag?
Vem ser roligast ut i din familj? - Ingen
Vem är coolast? - Jag?
Har ni något husdjur? - Två katter
Vem har du mest gemensamt med? - Vet inte
Vem står för underhållningen? - Lowe måste det nog vara
Vem sover du oftast med? - Ingen
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Om Emma och Linnéa räknas så är det med någon av dom

- 10 frågor om idag

Vad har du gjort? - Varit ute och handlat med mamma och käkat
Har du varit glad idag? - Ja
Har du varit ledsen idag? - Nej
Har du gjort något bra idag? - Ja såklart
Vad ska du göra nu? - Träffa Julia
Har du gjort något dåligt idag? - Nej
Vad har du ätit idag? - Frukost och middag
Har du duschat idag? - Nej inte än
Är du trött nu? - Lite halvt
Vad händer imorgon? - Skola och dans
Går du i skolan? - Ja
Du varit i skolan idag? - Nej, studiedag 

- Annat

Hur mår du just nu? - Helt ok
Har du piercat dig? - Ja
Är du hungrig nu? - Nej käka precis
Vad är klockan nu just nu? - 14.45
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Bloggen och msn

- Telefon/mobil

Vem ringde dig senast? - Pappa
Vem ringde du senast? - Mathilda
Vem sms:a till dig senast? - Julia
Vem sms:a du till senast? - Josefine 

- Familj

Hur länge sen var det du träffa din mamma? - Några sekunder sedan
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - Nån månad sedan  

- Övrigt

Gillar du punk? - Nja
Har du sminkat dig idag? - Nej 

- Musik

Lyssnar du på musik just nu? - Japp
Vilket är ditt favoritband? - Har inget speciellt
Vad gillar du för musik? - Nästintill allt 

- Kläder

Har du fler än 4 linnen? - Ja
Har du fler än 3 jeans? - Ja
Har du fler än 5 tröjor? - Ja

- Smink och hår

Använder du mascara? - Nej
Använder du wax? - Nej
Använder du ögonskugga? - Nej
Använder du kajal? - Nej
Använder du hårspray? - Nån gång i månaden kanske
Använder du volymspray? - Nej
Andänder du mousse? - Nej
Använder du parfym? - Ja
Använder du läppglans/läppstift? - Nej
Använder du brunkräm? - Nej
Använder du rouge? - Nej
Uppsatt hår eller hängande? - Både och
Plattar/lockar du håret varje dag? - Nej
Duschar du varje dag? - Oftast ja
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nej

- Kärlek

Är du kär just nu? - Ja
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du ett förhållande? - Ja
Är du romantisk? - Vet jag inte
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja det har jag
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Första seriösa var Jesper
Hur länge höll det? - Sammanlagt 3 månader typ
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej
Vem sov du senast bredvid? - Emma tror jag
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Agaton
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - Nej
När fick du din första kyss? - Ingen aning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen ? - "skate stilen" och lite åt "brat" hållet kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0